Snowww - Reisverslag uit New Brunswick, Verenigde Staten van Kim Rietjens - WaarBenJij.nu Snowww - Reisverslag uit New Brunswick, Verenigde Staten van Kim Rietjens - WaarBenJij.nu

Snowww

Door: Kim Rietjens

Blijf op de hoogte en volg Kim

10 Februari 2017 | Verenigde Staten, New Brunswick

Hallo allemaal!:)

Afgelopen vrijdag zijn we dus eerst wat geweest drinken met Nicole (random meisje van de straat) en haar vriendinnen bij Stuff yer Face, en daarna zijn we nog met andere internationals en Isabel op stap geweest! Was een erg leuke avond:) Helaas ook een beetje een dure avond, aangezien bier op vrijdag 4 dollar kost, en op dinsdag maar 2:p.

Zaterdag was dan ook een rustig dagje. Robbert en ik zijn nog gaan zwemmen als chill activiteit, nadeel was dat er ook zwemles was voor kinderen en dus een kakelhok. Daarna zijn we met Matt een broodje geweest halen, bij broodjestent waar Obama ook een keer een broodje heeft gehaald;P Daarna nog naar de licor store geweest om bier te halen voor de komende tijd en daarna gelijk weer boodschapjes gedaan bij de Walmart.

Zondag was het tijd voor Superbowl! We waren er al om 16u omdat we vanaf dan onbeperkt konden eten en drinken! Ik ben helaas niet zo goed in onbeperkt eten dus zat snel vol/buikpijn dus bier paste niet meer:p De jongens hebben wel de hele avond kunnen eten en drinken:p. We waren met 15 andere internationals en paar Amerikanen dus dat was wel gezellig. Wedstrijd was spannend, wij waren voor de Falcos (underdogs) en deze stonden met 21-0 voor. Dus je zou zeggen easy. Maar helaas op het laatst kwamen de Patriots toch terug en werdt het 28-28. Dit is de eerste Superbowl wedstrijd ooit waarbij het gelijk spel was, dus dat was wel leuk! Voordeel voor ons, langer onbeperkt bier en eten:P. Overtime werkt echter zo wie als eerste scoort wint, en dat waren de Patriots dus helaas.

Maandag, dinsdag, woensdag gewoon beetje gestuurd, naar college geweest en gesport! Woensdag was het iets van 10 graden. Alleen iedereen had het over de blizzard (sneeuwstorm) die de dag erna zou komen. Wij konden het ons haast niet voorstellen, maar ook de universiteit nam het serieus, want er zou 12 inch (30cm) sneeuw vallen. Vandaar dat alle lessen van donderdag niet door zouden gaan tot 16:30. Helaas hebben Brian en ik avond college, maar voor alle andere internationals betekende dit een vrije dag. Waardoor we op stap zijn geweest! Was weer gezellig!:)

Donderdag voelde ik me niet zo goed van de avond er voor. Maar er was wel degelijk sneeuw gevallen, maar liefst 5 cm:p. Daardoor zijn we toch maar naar buiten gegaan om een sneeuwpop te maken! (zie foto's). En ging ons avond college dus ook gewoon door, gevoelstemperatuur -20!:0. Ik ben toen vroeg gaan slapen omdat ik nog steeds niet echt 100% was en de mannen zijn nog naar verjaardagsfeestje geweest van Joslyn (Amerikaans meisje):)

Vanavond gaan we waarschijnlijk met iemand die we eerste dag ontmoet hebben kaarten en gewoon thuis wat drinken. Zaterdag gaan we weer naar basketbal wedstrijd en zondag beerpong spelen bij Joslijn & friends, want die hebben dus ook een beerpong tafel gemaatk nadat ze die van ons gezien hadden:p

Verder hebben we deze week weekend Philly (philedelphia) vast gelegd. We gaan samen met Paul (Amerikaan) die daar vandaan komt en internationals. Ook Matt gaat mee, dus we gaan met de auto:)
Ook hebben we springbreak vastgelegd, en we gaan naar Miami! :D:D
Samen met 10 andere internationals! Dus dat wordt wel leuk!:) aleen nog eventjes wachten:P

Dat was het weer!:)

Tot volgende week:)

X Kim

• 12 Februari 2017 - 14:30

Carolien:

Ha Kim,
    Wat heb je weer een gezellige dingen gedaan. En een echte sneeuwpop, hij is geweldig. In Tricht is gisteren en vannacht ook sneeuw gevallen en we kwamen ook wel tot 5 cm. We hebben vanochtend in het bos gewandeld en dat was een schitterend gezicht met al die sneeuw op de takken. Toen we weer thuis kwamen rond het middaguur was alles al bijna weg gesmolten. Nu schijnt het zonnetje lekker.
    Heel veel plezier weer komende week. Het ziet er goed uit met al je plannen, ook voor de langere termijn.
    Groetjes, Carolien en Jan Willem