Midterms + New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Kim Rietjens - WaarBenJij.nu Midterms + New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Kim Rietjens - WaarBenJij.nu

Midterms + New York

Door: Kim Rietjens

Blijf op de hoogte en volg Kim

01 April 2017 | Verenigde Staten, New York

Hiii!:)

Na een weekje springbreak was het tijd om dan toch even te gaan studeren. Dus dat hebben we gedaan voor een week:) Met voor Brian en mij dinsdag, woensdag, donderdag midterm en voor Robbert alleen woensdag. De eerste 2 hebben we al terug, en die zijn gehaald (8.1 & 9.5) en de laatse verwacht ik ook gewoon gehaald te hebben.

Na 5 dagen geen beerpong, geen party, geen alcohol wat het tijd om eens uit te gaan in New York! Vrijdag zijn we overdag eerst naar het Natural History Museum geweest en daarna een biertje gedronken in het How I Met Your Mother café. Toevallig was een vriend van Robbert & Brian ook in New York dus zjin we daarna wat mee geweest eten en thuis nog wat gedronken. Daarna zijn wij met z'n 3e na de club Space Ibiza geweest waar Nicky Romero optrad. Mooie aan clubs is dat deze tenminste niet om 2uur al sluiten maar tot 4-5u doorgaan.

Dag erna uitgeslapen (voor hoe ver dat lukte) en een beetje brak weer New York in gegaan. Ons appartement was trouwens echt heel chill! Dus als je ooit naar New York gaat, deze was echt een aanrader!:)
We zijn die dag met de ferry naar Staten Island geweest om zo een mooi uitzicht te hebben op het vrijheidsbeeld en skyline of downtown Manhatten. Daarna zijn we ergens biertje geweest doen en toen terug naar het appartement want 2 vrienden van Robbert kwamen overvliegen vanuit Nederland. We zijn toen naar hotel van vrienden van gister geweest en hier met z'n alle ingedronken om daarna naar club Marquee te gaan want hier draaide Dannic. Daarna zijn Robbert en vrienden in New York gebleven, en zijn wij nog terug gaan naar het hotel, (waar ik even geslapen heb:P) Daarna hebben Brian en ik de trein terug naar New Brunswick gepakt om 9uur. Erg leuk om 's ochtends vroeg weer over Times Square te lopen:p Om vervolgens om 11uur dan eindelijk echt te kunnen slapen.

Afgelopen week hebben we dinsdag weer als vanouds gebeerpongt en zijn we woensdag naar NBA game geweest, 76-ers vs Hawks. Rutgers had georganiseerd dat we met de bus naar Philly werden gebracht en teruggebracht. Voor mij de eerste NBA wedstrijd en was erg leuk om te zien! Helaas waren we net verloren.

Dit weekend is weer een beetje rustig weekend, want hebben maandag nog een midterm te gaan. Vanavond gaan we wel nog naar verjaardagsfeestje maar verder gewoon een beetje sporten en studeren.

Ten slotte hebben we alweer wat tripjes vastgelegd, volgend weekend gaan we naar Boston en het weekend ernaar naar New York en Washington DC!:)

X Kim

• 01 April 2017 - 19:42

Carolien:

Ha Kim, bijzonder dat je zo even een weekend naar NY kan gaan! Lijkt me geweldig. Hele leuke foto's met Manhattan op de achtergrond. Als ik het goed zie, heb je ondertussen een nieuwe jas gevonden.
    Wat een kanjercijfers heb je gehaald. Geweldig en het lijkt wel alsof je gewoon terloops hebt geleerd tussen alle leuke uitjes en bezigheden door.
    Succes met je midterm maandag en heel veel plezier met je volgende geplande uitjes.