Ready for Spring break - Reisverslag uit New Brunswick, Verenigde Staten van Kim Rietjens - WaarBenJij.nu Ready for Spring break - Reisverslag uit New Brunswick, Verenigde Staten van Kim Rietjens - WaarBenJij.nu

Ready for Spring break

Door: Kim Rietjens

Blijf op de hoogte en volg Kim

09 Maart 2017 | Verenigde Staten, New Brunswick

Hallo allemaal!

De week naar Philly was weer een normale week met sporten beetje studeren en colleges. Dinsdag op stap met 2 dollar Tuesday, het was tevens Mardi gras (het meest vergelijkbare met carnaval) maar was niet echt te merken alleen dat mensen gekleurde kettingen draagde:p en er was iets meer apres ski muziek!:) Vrijdag hebben we nog een rondje campus gedaan, moesten nog wat formulieren ophalen en heb gelijk schoenen gekocht, want had alleen winterschoenen meegenomen. Ook maar balarina's want met sneakers kom je de club niet in. Verder hebben de mannen Rutgers pet gekocht:).

Zaterdag zijn we naar de laatste basketbal wedstrijd geweest! Was weer erg leuk, eindelijk gratis shirt gevangen!:) Verder was er ook nog extra minute of madness dus we hadden ook nog gratis popcorn en hotdog (wordt allemaal het publiek in gegooid:p). Verder ook nog free Wings (die moet je wel ophalen). Je krijgt free wings als tegenpartij in de 2e helft 2 free shots achter elkaar mist. Ook hadden we in de laatste 10 seconden weer gewonnen! Toen wilde we de free wings gaan ophalen alleen toen reed er een auto tegen Matt z'n auto aan:/ we stonden gewoon stil in de parkeergarage om er uit te rijden en auto reed gewoon achteruit zonder te kijken. Was niet hard maar wel genoeg dat stuk lak van Matt z'n auto af was dus toen moesten we wachten op politie en uiteindelijk geen tijd meer voor free wings. 's Middags was er een kroegentocht voor St Patricksday, dus Brian en ik gingen kijken of t wat was. Robbert was verstandig en ging studeren omdat hij midterm had de week erna. Uiteindelijk waren er niet heel veel mensen, dus maar gewoon biertje gedronken en terug naar huis gegaan.

Deze week al beetje begonnen met studeren want na springbreak hebben Brian en ik 3 en Robbert 1 midterm. Dinsdag wel op stap geweest of course want dit was na Robbert z'n tentamen! Vandaag nog buiten een potje gebasketbalt en nu wachten tot het morgen is! Robbert is nog een mixje aan maken met goede muziek, dus gaat helemaal goed komen!

We vliegen om 12 uur naar Miami, goede timing want het gaat morgen sneeuwen hier in New Brunswick. We hebben tochtje naar Everglades al vastgelegd en verder wil ik nog gaan snorkelen. Ook gaan we dit keer wel proberen om wel de club binnen te komen! Alleen in Miami is het voor vrouwen weer moeilijker binnen komen want je moet blijkbaar hakken en jurkje aan hebben. En ik heb balarina's gekocht, dus geen hakken:p. Dus we gaan het zien!

Alvast groetjes vanaf het strand

• 10 Maart 2017 - 19:55

Annemarie En Anno:

Hele fijne vakantie! Enjoy the sun :-)