Bierpong tafel - Reisverslag uit New Brunswick, Verenigde Staten van Kim Rietjens - WaarBenJij.nu Bierpong tafel - Reisverslag uit New Brunswick, Verenigde Staten van Kim Rietjens - WaarBenJij.nu

Bierpong tafel

Door: Kim Rietjens

Blijf op de hoogte en volg Kim

26 Januari 2017 | Verenigde Staten, New Brunswick

Helluu,

Ik zal het dit keer iets korter houden haha.
Afgelopen weekend zijn we zaterdag naar de basketbal wedstrijd geweest hier op campus van Rutgers samen met Matt (huisgenootje) en een paar internationals. Was echt leuk, hele wedstrijd gestaan en een beetje mee gezongen. Uiteindelijk wonnen we met 1 punt verschil in de laatste 10 seconden, dus was echt een leuke wedstrijd!

Daarna zijn we een bierpong tafel gaan maken, ik ga proberen het filmpje toe te voegen van hoe we het gemaakt hadden want was echt grappig, het hout hebben we bijv vervoert boven op het dak van de auto:P want dat mag hier gewoon.

Zondag hebben we gechillt en zijn nog geweest uiteten en s avonds met wat vrienden van Matt bierpong gespeeld, erg gezellig!

Maandag hebben we in de dining hall gestudeert, dus dat doen we ook!:)

Dinsdag hebben we Isabel van vorige week geholpen met haar huiswerk, en 's avonds naar 2 dollar Tuesday geweest was weer geslaagd!
Woensdag zijn we naar de internationals geweest 's avonds voor australian day en daarna nog naar karaoke geweest:)

Morgen hebben we bierpong toernooi met alle mensen die we tot nu toe kennen, dus dat wordt vast gezellig!:) En dit weekend gaan we New York verkennen. We gaan proberen om naar de basketbal wedstrijd in New York te gaan, maar is nog niet zeker of dat lukt, en anders gaan we zondag gewoon New York verkennen:)

Voor de studentjes, succes met de tentamens!:)

X Kim

• 30 Januari 2017 - 22:39

Carolien:

Ha Kim.
    Het is weer een gezellig verhaal en je hebt weer heel wat gedaan. Hoe kom je op het idee van een bierpongtafel?? Kenden ze dat daar al of is het een Nederlands product? Waarschijnlijk het laatste ;-). Naast alle gezellige dingen is de studie nu ook begonnen. Wel fijn dat jullie hier ook een ruimte hebben waar je met zijn allen kan gaan studeren.
    Heel veel plezier weer!
    Hartelijke groeten,